Dauguma mūsų pamėgome Planner ir jau neįsivaizduojame užduočių valdymo komandose be šio įrankio.
Tačiau keleto patobulinimų labai trūko ir štai pagaliau vasario pradžioje sulaukėme atnaujinimų, kurie leis dar lengviau valdyti užduotis Planner įrankio pagalba.

1. Tvarkaraščio rodinys
Ekrano viršuje matome naują parinktį “Tvarkaraštis“, kuri leidžia matyti komandos užduotis savaitės ar mėnesio kalendoriaus rodinyje.
Čia pat lengvai galite perorganizuoti užduotis permetant tarp datų “drag & drop“ principu.
2. Filtras
Naujos grupavimo ir filtravimo galimybės leis priimti greitesnius ir geresnius sprendimus.
Papildomi datos filtrai suteiks daugiau informacijos apie užduočių atlikimo terminus ir būklę siekiant jų įvykdymo.
Galimybė sugrupuoti užduotis pagal joms priskirtas žymas – papildomų įžvalgų galimybės.
Užduočių filtravimas pagal raktažodį – dabar jau leis greitai, be didelių pastangų surasti visą reikalingą informaciją apie užduotis ir jų būklę.
3. Priminimai
Tam, kad visos užduotys būtų nepamirštos, o atliktos laiku – Planner atsiunčia priminimus apie vėluojančias ir laukiančias užduotis.
Beje šią parinktį galima valdyti patiems – išjungiant arba įjungiant Planner priminimų siuntimą.
4. Planner užduotys – į Outlook kalendorių
Ši naujiena dar tik keliauja pas prenumeratorius, tačiau turėtų pasiekti artimiausiu metu.
Numatyta integracija su Outlook per iCalendar formato srautą, plano savininkams turint pasirinkimo galimybę ar publikuoti srautą per iCalendar ar ne.
Susiję įrašai:
Ne visi duomenys tampa informacija
Kaip organizuoti verslo informaciją ataskaitose? Kokie rodikliai yra būtini ir ką būtina kontroliuoti?

Vienas komentaras apie “Dar lengviau valdyti užduotis su Planner”