OneDrive for Business: versijų valdymas

Ar žinote, kad dirbant su Office 365 nereikia kiekvieną kartą kopijuoti dokumento ir kurti naują jo versiją?

Office 2016 automatiškai saugo OneDrive, OneDrive for Business ir SharePoint saugyklose saugomų dokumentų versijas jums dirbant.Tai leidžia prireikus peržvelgti dokumento evoliuciją ar sugrįžti į ankstesnę versiją, ypatingai reikšmingesnės klaidos ar sugadinimo atveju

1. Jei dirbate OneDrive Online

Dirbant per interneto naršyklę OneDrive for Business saugykloje susirandame reikiamą dokumentą.

Dokumento išplėstiniame meniu sąrašo apačioje susiraskime ir pasirinkime Version history.

OneDriveFilesMeniu
OneDrive for Business dokumento išplėstinis meniu

Pasirinkus Version history pamatome išsamią informaciją apie dokumento automatiškai saugomą versijų istoriją – versijos numerį, redagavimo datą, kas redagavo.

OneDriveVersionHistory

Paspaudus “…“ ikoną ant ankstesnės nei paskutinė versija matome galimas parinktis:

  • Restore – atkurti pasirinktą dokumento versiją
  • Open a File – atidaryti dokumentą peržiūrai
  • Delete version – ištrinti pasirinktą dokumento versiją

Pasirinkus komandą Restore – atkurta versija tampa paskutine (naujausia) versija, o buvusi naujausia – ankstesne nei naujausia versija.

2. Jei dirbate su Office 2016 kompiuteryje

Jei dirbate su Office 2016 programomis instaliuotomis kompiuteryje ir saugote savo dokumentus OneDrive for Business arba SharePoint Online saugyklose – versijų istoriją galite matyti nepalikus dokumento su kuriuo dirbama.

Word, Excel, PowerPoint dokumento dešiniajame viršutiniame kampe pasirinkite paveikslėlyje žemiau pažymėtą ikoną ir pamatysite išsamią versijų istoriją.

WordVersionHistory
Word 2016 dokumento versijų istorija

Norint atkurti ankstesnę dokumento versiją – pasirinkite Open version ir atskirame lange bus atidaryta pasirinkta versija.

Čia galite palyginti versijas arba atkurti pasirinktą (Restore).

WordHistoryRestore

Tai labai ženkliai palengvina darbą ir pagerina informacijos valdymo procesą įmonėje. Taip visada žinome kad dirbame su naujausia, aktualia dokumento versija, taupomas laikas ir dirbama efektyviau.

Tai buvo antroji OneDrive for Business patarimų ciklo dalis. Sekite naujienas ir žinokite daugiau už kitus!


Daugiau:

E-biuras telefone

Naujoji Microsoft Office All-in-one programėlė nepakeičia atskirų Word, Excel ir kt. programėlių, tačiau suteikia papildomų galimybių lengvam darbui su dokumentais: skenuoti, versti į pdf, pasirašyti pdf. Nereikia nieko spausdinti!

Nuotolinis darbas su Teams

Trumpas įvadas kaip greitai ir lengvai tęsti įmonės darbą suburiant nuotoliniu būdu dirbančius kolegas Microsoft Teams.

Mano užduotys Planner

Dauguma mūsų naudojame Outlook ne tik kaip el. pašto, kontaktų organizavimo, bet ir kaip užduočių valdymo įrankį. Organizacijoje įdiegus ir pradėjus naudoti Planner komandos užduočių valdymui dažnai kyla klausimų: kaip patogiau matyti man priskirtas Planner užduotis? ar galiu matyti Planner užduotis Outlook programoje? Šis trumpas įrašas būtent apie tai.

Įkeliama…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.

Paskelbė Viparkas, UAB

Duomenys > Informacija > Sprendimai.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s