Pardavimų analitika su Power BI

Paspaudus paveikslėlį atsidarys interaktyvi Power BI ataskaita

Pardavimo duomenys – pagrindinis informacijos šaltinis sprendimų priėmimui kiekvienoje įmonėje.

Nuo to kaip greitai ir kokios kokybės duomenis gauna sprendimų priėmėjai priklauso kaip efektyviai juos galima panaudoti pardavimų skatinimui, įžvalgų apie klientų elgseną, rinkų tendencijas atradimui ir panaudojimui savo strategijų įgyvendinimui.

Pardavimų analitika su Power BI suteikia galimybę naudotis nuolat atnaujinamais duomenimis, analizuoti duomenis reikiamais pjūviais, atrasti įžvalgas reikiamų sprendimų priėmimui.

Kokius pokyčius įneša Power BI verslo analitikos įrankis jau per pirmą mėnesį po įdiegimo?

1. Efektyvus duomenų paruošimas

Jau pirmą mėnesį pastebimos ženkliai sumažėjusios darbo ir laiko sąnaudos duomenų paruošimui. Tuo pačiu sudaromos galimybės sujungti duomenis iš daugiau šaltinių, t.y. ataskaitose panaudoti daug daugiau duomenų ir juos pamatyti įvairesniais pjūviais.

Power BI pagalba sujungiami duomenys iš įvairiausių šaltinių (apskaitos, verslo valdymo sistemų, Excel, web, pan.), automatizuojamas jų parengimas naudojimui bei sukuriamos pardavimų ataskaitos, kuriose yra visa, sprendimų priėmimui reikalinga informacija.

Pardavimų analitika su Power BI: pardavimų ataskaitos pavyzdys

Svarbiausia – kad kartą padarius jungtis, duomenis galima atnaujinti automatiškai nustatytu dažnumu.

Ženkliai sumažėja laiko sąnaudos duomenų parengimui, išauga informacijos patikimumas.

2. Greitai gaunamos įžvalgos

Galima turėti begalę duomenų, tačiau jei sunku juos analizuoti ar įžvelgti juose prasmę – nebus įmanoma jų pagrindu priimti verslo sprendimų.

Pardavimų analitika su Power BI leidžia duomenis paversti patikima informacija ir lengvai atrasti įžvalgas.

Iškilus klausimui nereikia prašyti parengti informacijos kitu pjūviu, galima lengvai filtruoti ataskaitas ir analizuoti pardavimus pagal įvairias dimensijas: pardavimo kanalus, produktų grupes, klientų grupes, laikotarpius ir pan.

Kaip matosi pav. žemiau – vienu mygtuko paspaudimu galima filtruoti pardavimus pagal pardavimo kanalus, pamatyti papildomas diagramas ar nerti gilyn į detalesnį duomenų lygį.

Interaktyvios pardavimų analizės pagal kanalus pavyzdys

3. Lengvai įdiegiama

Pardavimų analitika dažniausiai yra pirmas žingsnis pradedant diegti verslo analitikos / BI sprendimus įmonėje.

Sprendimo gylis ir plotis priklauso nuo turimų duomenų (kokiu detalumu renkami duomenys), įmonės verslo sektoriaus ir nuo to, kokios įžvalgos aktualios įmonei.

Įdiegus Power BI pardavimų analitikos sprendimą patikimus, periodiškai atnaujinamus duomenis gali matyti įvairių padalinių darbuotojai ir visi naudoja patikrintus duomenų šaltinius.

Jei norite sužinoti daugiau apie Power BI galimybes – išbandykite interaktyvią pardavimų ataskaitą, sukurtą Power BI įrankio pagalba:

Įdomu:

Kaip lanksčiai modeliuoti biudžetus?

Biudžeto planavimas, ateities prognozių parengimas yra darbui ir laikui imlūs procesai, trunka nuo kelių savaičių iki kelių mėnesių, priklausomai nuo įmonės dydžio, vidinių tvarkų bei biudžeto detalumo lygio. O ką daryti kai neapibrėžtumo laipsnis yra labai aukštas ir reikia nuolat modeliuoti, vertinti įvairius scenarijus ir jų įtaką įmonės veiklos biudžetui, finansiniams rezultatams, kainodaros principams?

Svarbiausi rodikliai projektų vadovui

Valdant projektą yra svarbu nuolat stebėti projekto būklę, kurią geriausiai parodo aiškiai apibrėžti rodikliai, padedantys kontroliuoti, kad projektai būtų vykdomi laiku ir neviršijant numatyto biudžeto. Kokie rodikliai yra svarbiausi?

Pardavimų ataskaitos

Kokius atsakymus turi pateikti pardavimų ataskaitos? Kokius rodiklius stebėti ir kokius duomenis analizuoti?

Įkeliama…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.


Bendraukime:

Autorius: Viparkas, UAB

Paverčiame Jūsų duomenis patikima informacija, kad galėtumėte greičiau priimti geresnius sprendimus, www.viparkas.lt.